Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето, 156 1.8 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Естествено ще споделя,дано свърши бързо да не се размотавам по сервизи.Испитвам ужас от пишман майстори,затова питах къде да отида.Аз съм от София.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от boikashushi Покажи съобщение
      Естествено ще споделя,дано свърши бързо да не се размотавам по сервизи.Испитвам ужас от пишман майстори,затова питах къде да отида.Аз съм от София.
      Виж сервизите в общ технически раздел. Избери си един и си запиши час. Те са в час с тези коли.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Ура поравиха я в Ауто итлия до аерогарата.Беше датчика за оборотите.94лв+диагностика40лв+работа60лв,направих а ми някаква отстъпка и тотала беше 185.33.За това че мени оборотите тоест сама се форсира се оправи има много малко на милимунда се усеща но ми казаха да отида допълнително да ми изчистят всмукателен цилиндър с някакъв шпрей като части не се купували само разглобяването било много.Това е.аз съм доволна вече.Успех на всички.

        Comment


        • #19
          Какъв е този датчик и къде се намира? Не трябва ли като ти е прецакан и оборотомера да не ти работи или да не отчита вярно оборотите?
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #20
            Доколкото мога да предположа по описанието и цените става дума за холския датчик - тоя с кафявата букса в горния десен край на входящите.....иначе самия той е под стартера......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              незнам къде се намира но проблемите ми бяха такива:много рядко на седмица веднъж можеше да се случи да не запали но с бутане палеше не ми светеше никаква лампа за грешка по таблото оборотите си отчитаха но колата сама си ги менеше от 300 до 2000.ще го снимам като свалена част и ще ви го кача,ако ви е от помощ когато го сменяха беше на крик и работиха по нея от долу.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Доколкото мога да предположа по описанието и цените става дума за холския датчик - тоя с кафявата букса в горния десен край на входящите.....иначе самия той е под стартера......
                Холски датчик е старо разбиране той по-принцип хич не е ХОЛ Иначе като чета и последното мнение и аз съм на тая мисъл
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  При мен беше същия проблем,но датчика съвсем беше заминал и палеше само рано сутри и то под въпрос.
                  Предполагам колата ти не пали,когато е загряла.
                  Датчика се прецакваше при студен старт и яко форсиране,поне така при мен беше.
                  На светофара ми играеха до 2 000 - 2 500 оборота и някои AMG 65 ми се смееха,щото си мислеха,че съм "streetracer"
                  Инак благодарности на Бобо
                  Last edited by Smeshnika; d.m.y г., 19:38.
                  Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                  Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                  Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                  Comment

                  Working...
                  X